התחילו לקדם את האתר שלכם עכשיו |
  • 077-7296157
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • LinkedIn
  • Pinterest
קידום בגוגל | קידום אורגני בגוגל | קידום בפייסבוק – דניב קידום
  • קידום אתרים בגוגל
  • קידום אורגני
  • קידום בפייסבוק
  • מחקר מילות מפתח
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • נקודה שחשובה לנו
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • 077-7296157
  • קידום אתרים בגוגל
  • קידום אורגני
  • קידום בפייסבוק
  • מחקר מילות מפתח
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • נקודה שחשובה לנו
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • 077-7296157
קידום בגוגל | קידום אורגני בגוגל | קידום בפייסבוק – דניב קידום
  • קידום אתרים בגוגל
  • קידום אורגני
  • קידום בפייסבוק
  • מחקר מילות מפתח
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • נקודה שחשובה לנו
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • 077-7296157
  • קידום אתרים בגוגל
  • קידום אורגני
  • קידום בפייסבוק
  • מחקר מילות מפתח
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • נקודה שחשובה לנו
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • 077-7296157
המדריך לכלי מתכנן מילות המפתח – הכלי החדש לביצוע מחקר מילות מפתח גוגל
ראשי » בלוג שיווק באינטרנט » המדריך לכלי מתכנן מילות המפתח – הכלי החדש לביצוע מחקר מילות מפתח גוגל
yuval 9 בדצמבר 2013 16:58 6 תגובות

המדריך לכלי מתכנן מילות המפתח

גילוי נאות אם לא ידעתם … גוגל בטלו את ” כלי מילות המפתח ” ( adwords ) (ששימש אותנו בעלי האתרים ומקדמי האתרים לשם ביצוע מחקר מילות מפתח גוגל)  ובמקומו השיקו כלי חדש “מתכנן מילות המפתח“… ראו בקישור הבא,  https://support.google.com/adwords/answer/3141229

במאמר זה אנסה להבהיר לכם את השינויים שנוצרו עם השקת הכלי החדש ובעיקר את אופן העבודה עם הכלי החדש למטרת ביצוע מחקר מילות מפתח גוגל (שהינו “חוד החנית” של קידום אורגני בגוגל – כי בלעדיו לא ניתן לקדם אתר) ולא למטרת קידום ממומן (תכנון קמפיינים באדוורדס adwords )- אגב הכלי משמש ל-2 מטרות אלו. במאמר זה אתייחס לכלי החדש בהיבט הסיוע בביצוע מחקר מילות מפתח גוגל בלבד.

למעשה הכלי מספק לנו 2 נתונים חשובים העוזרים לנו בביצוע מחקר מילות מפתח (שמטרתו איתור מילות המפתח האטרקטיביות ביותר מבחינתנו בהן נשתמש לקידום בגוגל של אתרנו):

א. קבלת רעיונות והצעות נוספות למילות מפתח כאשר אנו מקישים מילת/ות מפתח כלשהיא בתוך הכלי ועזרה בתהליך של קידום האתר בשלב של פרסום בגוגל.

ב. קבלת נתונים על ממוצע החיפושים החודשי ה”מדוייקת” של מילת המפתח בגוגל – כלומר הכמות הממוצעת של הקשות בדיוק בשימוש באותה מילת חיפוש בגוגל במהלך חודש.

אז איך מתחילים ? … מקישים בחיפוש בגוגל “מתכנן מילות המפתח” או לחילופין או “כלי לתכנון מילות מפתח” או מקישים על הקישור שהוספתי בפסקה הראשונה במאמר.

אם יש לכם כבר חשבון adwords אתם יכולים להיכנס עם החשבון הקיים ואם לא פתחו חשבון עם הג’ימייל שלכם – הכלי הינו חינמי.

לאחר שנכנסתם תקבלו את המסך הבא : הכלי לתכנון מחקר מילות מפתח גוגל

לחצו על “חפש מילות מפתח חדשות ורעיונות לקבוצת מודעות” במיקום עם סימון החץ.

ואז אתם מקבלים את המסך הבא : הכלי לתכנון מחקר מילות מפתח גוגל

במסך זה תחת “המוצר או השירות שלך” (חץ ירוק) אתם ממלאים את מילת/מילות מפתח גוגל אשר עבורן תרצו לקבל נתוני ממוצע חיפושים “מדוייקים” וכן רעיונות רלבנטיים נוספים למילות מפתח מגוגל .

הערה : אם אתם ממלאים יותר ממילת מפתח אחת הקלידו אחת מתחת לשנייה (או מופרדות בפסיק) כמו בדוגמא במסך …

לחילופין ניתן גם להקליד כתובת של אתר/אתר תדמית/דף נחיתה בשדה “דף הנחיתה שלך” ולקבל רעיונות למילות מפתח . זה יותר משמש לבדיקה עבור אתר חדש או לבדיקה של אתר השייך למתחרים שלכם ממש בתחום שלכם וחשוב שיהיה מתחרה משמעותי ובולט ולא מתחרה זניח …

כמו”כ קיימת האופציה של “קטגוריית המוצר שלך” שם תוכלו להזין את הקטגוריה של האתר שלכם או של אחרים שמעניין אתכם ולקבל רעיונות עבורו (פחות שמיש …)

למעשה בשאר השדות במסך אתם משאירים את ברירות המחדל הקיימות ולא נוגעים בהם … שדה “מיקוד” ושדה “התאם אישית את החיפוש שלך” . אלא אם כן ב”מיקוד” מדינת היעד אינה ישראל ואתם רוצים לחפש במדינה שונה או בשפה אחרת.

תחת “מילות מפתח שליליות” תקלידו ביטוי רק אם אינכם רוצים שרעיון זה יוצע לנו . למעשה בשדה “התאם אישית את החיפוש שלך” ניתן להוסיף מסננים לשאילתה … כך למשל אתם יכולים לבקש רק מילות מפתח (ביטויים) שממוצע החיפוש

שלהם בחודש >= 200 וכן מסננים נוספים … נסו ולמדו מה זה נותן לכם.

אז עכשיו הגיע העת ללחוץ על טאב “קבל רעיונות” :

והגעתם למסך הבא של הרעיונות למילות מפתח עם כל הנתונים …

הכלי לתכנון מחקר מילות מפתח גוגל

 

וכעת לחצו במקום שסמנתי לכם במסך: “רעיונות למילות מפתח”

ותקבלו את המסך הבא שהוא המסך הסופי עבור הנתונים שאתם מחפשים למחקר מילות מפתח גוגל … מי שעבד עם הכלי הקודם של גוגל שבוטל “כלי מילות המפתח” וודאי ישים לב שקיים די הרבה דמיון ביניהם.

כמות חיפושים מדוייקת בכלי תכנון מחקר מילות מפתח גוגל

למעשה קבלתם רשימה של רעיונות למילות מפתח כאשר הנתון החשוב לצורך מחקר מילות מפתח הינו “ממוצע חיפושים בחודש” שלמעשה נותן לכם ממוצע חודשי של כמות החיפושים ה”מדוייקת” של הביטוי . כמו שהסברתי קודם בכלי מילות המפתח הישן הייתם מקבלים אותו שדה רק ששם “ממוצע חיפושים בחודש” היה עבור התאמה “נרחבת” וניתן היה לשנות ל”מדוייקת”. כאן ברירת המחדל הינה התאמה “מדוייקת” . התאמה מדוייקת פרושה שהגולש מחפש בדיוק את מילת המפתח ולא שום גרסה אחרת שלה (יחיד/רבים , עם ה’ הידיעה ובלי וכו’) דומה קצת שונה קצת עם מילה נוספת וכולי. כך למשל אם הביטוי הינו “קידום בגוגל” לא ילקח בחשבון חיפוש של “קידום אתר בגוגל” או “הקידום בגוגל” לדוגמא. בטויים אלו היו כן נלקחים בחשבון בכמות החיפושים של התאמה “נרחבת” בגירסה הקודמת של כלי מילות המפתח.

מאחר וחשוב לראות את הרעיונות ממויינים על פי “ממוצע חיפושים בחודש” אז אם תלחצו על השדה יתבצע מיון (תראו ציור משולש עם קדקוד למטה) של כמות החיפושים מהגדול לקטן שהרי חשוב לכם לראות למעלה את את מילות מפתח גוגל עם ממוצע החיפושים הגדולה יותר, נגיד לדוגמא לביטוי “אופניים חשמליות תל אביב” יש כ-390 חיפושים.

קיימת אפשרות כמו בכלי הקודם להוריד את כל הנתונים או חלקם לטבלת אקסל ומשם להמשיך את עבודת מחקר מילות המפתח. להסבר ראו המסך הבא :

הכלי לתכנון מחקר מילות מפתח גוגל

 

כאשר מעוניינים להוריד את כל הנתונים לוחצים על הורד (מסומן עם חץ בצבע הכחול) . מצד שני ניתן להוריד רק מילות מפתח שאתם בוחרים : לכל שורת מילות מפתח בטבלה תחת עמודת “הוסף לתוכנית” (מסומן באדום) אתם לוחצים על >> לכל מילת מפתח שאתם בוחרים להופיע בקבוצת הורדה והיא נוספת בצד השמאלי של המסך . בדוגמת המסך שלי יש 5 בקבוצה. אם לא רוצים להוריד את הכל לאקסל אלא רק את הקבוצה שנבחרה אזי לוחצים על הסימון בצד שמאל למטה במסך (חץ ירוק) ואז כמובן רק אלו שבחרו ירדו לאקסל.

לאחר שלחצתם על “הורד” לכל הרשימה או לקבוצה נבחרת תקבלו המסך הבא :הכלי לתכנון מחקר מילות מפתח

בחרו את האופציה של ברירת המחדל המסומנת בחץ התכלת ולמעשה סיימתם והקובץ ירד לכם לאקסל.

ועכשיו אתם יכולים להמשיך את מלאכת הביצוע של מחקר מילות מפתח כרגיל … אל תשכחו שמעבר ל”ממוצע חיפושים בחודש” לכל מילת מפתח אתם צריכים עוד לפחות נתון חשוב אחד … מידת התחרות על מילת המפתח שבאה לידי ביטוי בכמות התוצאות בחיפוש בגוגל של מילת המפתח המדוייקת (בין גרשיים “_”) כך לדוגמא :

הכלי לתכנון מחקר מילות מפתח גוגל

זהו להפעם , אם אהבתם אתם מוזמנים לפרגן דרך כפתורי פרגון/שיתוף לרשתות החברתיות כמו פייסבוק ,גוגל פלוס ועוד … כך אדע שאהבתם וגם תשתפו את המידע עם החברים 🙂

ואם אתם מעוניינים לדעת איך ממשיכים יותר לעומק … כנסו ל- ביצוע מחקר מילות מפתח , בהצלחה … ואם אתם מתקשים בביצוע מחקר מילות מפתח תמיד תוכלו לפנות אלי ואשמח לתת לכם את השרות בנפרד או כלול בשרות קידום בגוגל – לחצו על “צור קשר” והשאירו את הפרטים, תודה

Google+  נכתב על ידי “dany vecsler”

 

Related Posts

  • ביצוע מחקר מילות מפתח גוגל ראשוני לבעלי אתריםביצוע מחקר מילות מפתח גוגל ראשוני לבעלי אתרים
  • רוצים לדעת כיצד להיערך לביצוע קידום אתרים אורגני בגוגל ? – מגמות 2014רוצים לדעת כיצד להיערך לביצוע קידום אתרים אורגני בגוגל ? – מגמות 2014
  • האם ידעתם שמדרג SEO הוא אחד הפרמטרים החשובים בביצוע מחקר מילות מפתח גוגל לאתרכם …האם ידעתם שמדרג SEO הוא אחד הפרמטרים החשובים בביצוע מחקר מילות מפתח גוגל לאתרכם …
  • שרות חדש שאני מספק לבעלי אתרים …ניהול ותחזוקת אתרשרות חדש שאני מספק לבעלי אתרים …ניהול ותחזוקת אתר
  • גוגל פלוס לשירות קידום בגוגל לעסק שלכם … אתם עוד לא שם ?גוגל פלוס לשירות קידום בגוגל לעסק שלכם … אתם עוד לא שם ?
  • עשה זאת בעצמך – 5 טיפים לביצוע קידום אורגני בגוגל לבעלי אתרים – חלק 1עשה זאת בעצמך – 5 טיפים לביצוע קידום אורגני בגוגל לבעלי אתרים – חלק 1
מחקר מילות מפתח קידום בגוגל

|להציג את כל הפוסטים של yuval


« פוסט קודם
פוסט הבא »

6 תגובות

  1. עידית נעמן הגב 11 בדצמבר 2013 בשעה 12:02

    מאמר מצוין. מתכוונת לנצל את הסערה החורפית כדי להתנחל מול המחשב וללמוד את כל הפיצ’רים אחד לאחד. אני מקווה שברור לכל הכותבים שאין טעם לכתוב מלה אחת, בלי לברר תחילה מה מחפשים הגולשים… עשית עבודה נהדרת, ותודה גדולה!

  2. dany הגב 11 בדצמבר 2013 בשעה 14:44

    הרבה תודה עידית, לקבל מחמאה שכזו ממך (אחת ה”אורים והתומים” בכתיבת תוכן) זה לא דבר ברור מאליו, מקווה שישמש אותך וגם יסייע לאחרים במלאכה החשובה של ביצוע מחקר מילות מפתח …

  3. יורם גורסקי הגב 12 בדצמבר 2013 בשעה 13:19

    דני . כמו שכתבת בחירת מילות מפתח הוא חוד החנית של הקידום . אין ספק שהמאמר הממצה המפורט והמצויין של הוא החוד של החוד של החוד של החנית . למרות זאת אני מודיע לכך שאין לי שום כוונה ליישם דבר ממה שכתבת …. אני רוצה להיות בחוד של החנית ולכן כשאגיע לתחרות של הטלת חנית אשכור פשוט את שרותייך במקום לפספס את החוד .אני ממליץ לכל מי שלא מומחה ממש בנושא לנהוג כך .

  4. integral אסטרטגיה ושיווק הגב 17 בדצמבר 2013 בשעה 12:40

    דני, מאמר מלמד, משכיל וחשוב מאד. לקרוא וליישם. יישר כח. תודה

  5. שי הגב 14 בינואר 2014 בשעה 23:50

    יופי של מאמר יש נקודות להרחבה בתכנון העלות של קמפיין ממומן שמומלץ לך לייצר כמאמר המשך.

  6. אורן המנעולן הגב 29 במרץ 2014 בשעה 22:19

    מקצוען אמיתי ממליץ על דני בחום רוצים לקדם את האתר שלכם זה המקום !

השארת תגובה

ביטול

התעודות שלנו
הכי פופולארי

גלו כיצד לקבל התראות מגוגל על כל דבר שמעניין אתכם …

רוצים להיות בעניינים בתחום מסויים … מעניין אתכם משהו בתחום העיסוק שלכם או תחום משיק לו ? רוצים לדעת עוד

חפצים ביקרו של בעל דף עסק מסויים בפייסבוק ???

ורוצים לפרגן לו בקידום בפייסבוק ובחשיפה , אם תשובתכם היא חיובית … הציגו את דף העסק שלו ב“פריטים שאהבתי” בדף

על רימרקטינג וקידום בפייסבוק!

ממש לא מזמן פיתחה פייסבוק כמה כלים לביצוע רימרקטינג בפייסבוק העומדים לרשות המפרסמים. רימרקטינג היא המילה האחרונה בתחום הפרסום ולכן

איך משתמשים במילות מפתח לשם קידום אורגני בגוגל …

מקווה שבצעתם כבר מחקר מילות מפתח ראשוני לאתר שלכם שכאמור מהווה את חוד החנית של קידום אתרים אורגני בגוגל …

רוצים לדעת כיצד להיערך לביצוע קידום אתרים אורגני בגוגל ? – מגמות 2014

עדכוני גוגל שהיו בשנת 2013 ומהותם בשנת 2013 גוגל בצעו כמה עדכוני חיות (פנדה , פינגויין , hummingbird  … )

טיפ חודשי בקידום אתרים אורגני בגוגל …

פעם בחודש אביא לכם טיפ בנושא קידום אתר באינטרנט שניתן גם ליישום עצמי ... אך כמובן מהווה גם פעילות תקנית

באיזה מקום אתם בגוגל?

כל עסק או חברה רוצים להיות במקום ראשון בגוגל. מי שנמצא במקומות גבוהים, לא הגיע לשם באקראי, זוהי תוצאה של

עשו לנו ליייק
מעוניינים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונשמח לעזור!





פורום חמישים פלוס

Within the other hand

If he had strolled away, Caspersen would have been able to pay back investors and replenish his monetary gift. Rather

רוצים לדעת עוד על קידום וחשיפת עסקכם בפייסבוק ובכלל על קבוצות בפייסבוק

טוב שבאתם , אני מניח שכבר הקמתם לעצמכם אתר פייסבוק (דף עסקי בפייסבוק) למטרת קידום והגברת החשיפה של עסקכם …

המלצה בעניין השקעה מניבה לבני/ות פורום חמישים פלוס … ולכולם

אתם פורום חמישים פלוס ולא רק … שיש לכם חסכון קטן , רציתי להמליץ לכם על השקעה מניבה ואטרקטיבית בה

ניווט באתר
  • קידום אתרים בגוגל
  • קידום אורגני
  • קידום בפייסבוק
  • מחקר מילות מפתח
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • נקודה שחשובה לנו
  • מי אנחנו
  • צור קשר
  • 077-7296157
קישורים שימושיים
  • מיתוג
  • בניית אתר
  • בניית אתר וורדפרס
  • בניית אתרים
  • אחסון אתרי וורדפרס
  • עיצוב לוגו
  • לוגו
  • פרסום באינטרנט
  • פרסום בפייסבוק
  • פרסום בגוגל
  • משרד פרסום
  • קידום אתרים
מאמרים אחרונים
  • מדוע קידום אתרים חשוב לעסק?
  • 4 טעויות נפוצות בבחירת חברה לקידום אתרים בגוגל
  • מהם היתרונות בעבודה עם חברה לקידום אתרים באינטרנט?
  • השפעת התוכן על קידום האתר – מדריך מקוצר לבעלי עסקים
  • האם אפשר לקדם חיפוש קולי? העתיד כבר כאן
  • 5 תוספי כרום שיעזרו לקידום האתר
  • 5 סכמות שעליכם להכיר – בעולם קידום האתרים האורגני
התחילו לקדם את האתר שלכם
חייגו עכשיו: 077-7296157

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | קידום אורגני | כתיבה שיווקית | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג
דניב קידום בגוגל - קידום אורגני שמביא תוצאות
גלילה לראש העמוד
קידום לא עובד לכם?
קבלו עזרה מהירה!
השאירו פרטים וקבלו שיחת ייעוץ ללא עלות!
לה קורטינס

תוך 3 וחצי חודשים הגעתי למקום השני בביטוי "וילון לסלון".

קדמו אותי למעלה