קידום בפייסבוק,בניית דף פייסבוק עסקי או אתר פייסבוק,הדרכות פייסבוק

כמשתמש פעיל שנה שניה באפליקציית השיווק העסקי המוצלחת TROO ,ממליץ עליה בחום,היווכחו בעצמכם בתרומתה בהתנסות חינמית,לחצו על הכפתור ועשו צעד ראשון לקידום והגברת חשיפה לעסק שלכם …


עקבו אחרי בפינטרסט



קידום בפייסבוק,בניית דף פייסבוק עסקי או אתר פייסבוק,הדרכות פייסבוק

קידום בפייסבוק ובניית דף פייסבוק עסקי (אתר פייסבוק)

שמח שאתם מתעניינים בנושא שיווק או קידום עסקים בפייסבוק … רציתי שתבינו למה כדאי להשקיע משאבי קידום בפייסבוק (כמובן בנוסף למשאבי קידום אורגני בגוגל אם יש לכם אתר …) ,אז הנה כמה נתונים על פייסבוק – הרשת החברתית הגדולה בעולם והנפוצה ביותר בארץ :

  • בעולם קיימים מעל מיליארד וחצי משתמשים.
  • בישראל ישנם מעל 4 מיליון משתמשים ברשת – הרשת החברתית המובילה כרגע בארצנו.
  • פלח האוכלוסייה עם אחוז הגידול הגבוה ביותר בשימוש ברשת – גילאי 35 וצפונה.

פייסבוק משקיעה משאבים ומאמצים גדולים על מנת להפוך למנוע חיפוש בדומה לגוגל, אשר מהווה פוטנציאל להתעצמות כלכלית וחברתית עצומה ולכן הנוכחות בפייסבוק באמצעות פרופיל ובאמצעות דף פייסבוק עסקי הינה כיום כמעט הכרחית. אם אתם בעלי/ות עסקים אתם חייבים להיות שם …

שירות קידום בפייסבוק של אתר פייסבוק

שרות הדרכה לקידום של אתר פייסבוק

הישויות הקיימות בפייסבוק וההבדלים ביניהם

ברשת הפייסבוק קיימות 3 דרכי נוכחות עיקריות :

  1. פרופיל/חשבון אישי : מטרתו היא להביא בפני הרשת החברתית את מי שאנחנו ולחבר אותנו עם אחרים (דומים לנו במשהו או לא) והוא מאפשר לנו יצירת חברים וידידים חדשים באופן יותר אישי. הפרופיל מוגבל לעד 5000 חברים.
  2. דף פייסבוק עסקי (או אתר פייסבוק) : כמו אתר בפייסבוק ומטרתו למשוך אלינו אוהדים שחלקם עשוי להפוך ללקוחות שלנו וכוחו בכך שהוא מאפשר לתחזק קשר עם הלקוחות הקיימים והאוהדים (שעשויים להפוך ללקוחות או להביא לנו לקוחות) באמצעות עדכונים רלבנטיים ותכנים ממוקדים,מעניינים ובעלי ערך מוסף המגיעים לדף הבית של האוהדים בדף. דף בפייסבוק עסקי בניגוד לפרופיל האישי אינו מוגבל במספר האוהדים.
  3. קבוצות : המטרה תקשורת מהירה אך ורק בין חברי הקבוצה בתחום מסוים שלמענו הוקמה הקבוצה. חברי הקבוצה מתעדכנים כל אימת שקורה משהו בתוך הקבוצה. מומלץ להצטרף לקבוצות שחושפות העסק ויש לכם עניין בתוכנן.

עדיין לרובנו יש את הנוכחות הראשונה שציינתי – פרופיל/חשבון אישי בפייסבוק ,אך עדיין יש כאלה שלהם אין אפילו פרופיל אישי.

לגבי הנוכחות השנייה ,דף פייסבוק עסקי או אתר פייסבוק , אשר מתאימה יותר לבעלי עסקים ועצמאיים מקטנים ועד גדולים שמעוניינים בתהליך של שיווק או קידום בפייסבוק של עסקיהם, המצב הינו שעדיין לרוב העסקים אין דף פייסבוק עסקי או שכלל אין להם מודעות ליתרונות של בניית דף פייסבוק עסקי,קידומו בפייסבוק ותרומתם לחשיפת העסק.

קיימים עדיין לא מעט עסקים המנסים לחשוף/לייצג את עסקיהם או לבצע קידום עסקים בפייסבוק באמצעות הפרופיל/חשבון האישי בפייסבוק. אך זוהי טעות מהסיבות הבאות :

מטרתו של הפרופיל האישי אינה מתיישבת עם חשיפת עסקים ועם קידום בפייסבוק והינה חברתית בלבד. הקמת דף פייסבוק עסקי או אתר פייסבוק לשם שיווק בפייסבוק

הפרופיל/חשבון האישי זמין רק לכאלו שלהם יש פרופיל/חשבון אישי בפייסבוק בניגוד לדף פייסבוק עסקי אשר חשוף גם לכאלו שאין פרופיל אישי. דף הפייסבוק העסקי נסרק על ידי עכבישי גוגל ופתוח לאינטרנט .

בפרופיל/חשבון האישי חסר המיקוד באוכלוסיית היעד . לעומת זאת באתר פייסבוק/דף פייסבוק עסקי הגולש רואה את האוהדים האחרים, ואת התגובות שלהם ויכול לחוש חלק מקהילה אשר צורכת את שרותי/מוצרי/הערך המוסף של  העסק.

דף הפייסבוק העסקי (אתר פייסבוק) בניגוד לפרופיל האישי, ניתן לשילוב (הופעה) באתר העסק ואוהדיו של אתר פייסבוק זה יכולים להיות חשופים לגולש באתרכם בדומה לעדכונים בדף זה.

בדף פייסבוק עסקי (אתר פייסבוק) ניתן לספק שרות לקוחות מאד יעיל ללקוחות (לדוגמא ראו שרות הלקוחות של חברת הוט באמצעות דף האוהדים שלה בפייסבוק) וכמו כן ניתן לקיים קשר חם וישיר ויעיל עם קהל היעד אשר מחליף את הקשר שעשוי להיות מטריד באמצעות מיילים אשר מסייע בשיווק בפייסבוק.

הפרופיל או חשבון האישי בפייסבוק (ציר הזמן) מוגבל ל-5000 חברים.

דף פייסבוק עסקי למעשה אתר פייסבוק עשוי לשמש כצינור נוסף לחשיפת העסק (חשיפה וויראלית – קידום בפייסבוק – פרסום בפייסבוק ) ויכול להיות תחליף מסויים ( הרבה פחות ממוקד ממנו ) לתהליך קידום אורגני בגוגל של אתרכם במיוחד לעסקים בראשית דרכם אשר השקעה ראשונית באתר עשויה להיות כבדה עליהם .

על כן, מכל הסיבות שמניתי עד כה אין ספק שבניית דף פייסבוק עסקי והשקעה בתהליך קידום בפייסבוק ,עבור עסקים מקטנים ועד גדולים,מהווה יתרון עסקי כלשהוא (גם לעניין שיווק בפייסבוק ותורם למיקום בגוגל) בעלות קטנה וחד פעמית ,כמובן בהנחה שהעסק מנהל את הדף בעצמו ולא שוכר שרותי ניהול דף עסק שיווק או קידום בפייסבוק שהינה עלות מתמשכת.

בכל מקרה עלי לציין במפורש שאם יש ברשותכם אתר וזמנכם ותקציבכם מוגבל , אז אתם צריכים לתת עדיפות בהקצאת המשאבים שלכם לשם קידום בגוגל של אתרכם מאחר וזו עדיין הדרך היעילה והממוקדת ביותר לחשיפת עסקכם ללקוחות הפוטנציאליים. בזמן האחרון פייסבוק הורידו את רמת החשיפה של הפוסטים שלכם בדף העסק לרמה של כ- 3-6% מהאוהדים בדף ולכן האפקטיביות של החשיפה והקידום של העסק שלכם בפייסבוק יורדת – הם פשוט מעודדים את הפרסום הממומן בפייסבוק ולכן יותר קשה לקדם אורגנית בפייסבוק . מהלך זה מחזק רק את הטענה שלי שאם הקמתם לכם אתר וטרם השקעתם בו משאבי קידום אורגני בגוגל … הרי זה הזמן לעשות זאת מהסיבות שמניתי קודם. אם אין לכם עדיין אתר, אני ממליץ כי תקימו לכם אתר על "wordpress" פלטפורמה מומלצת גם מבחינת נוחות תפעול ותחזוקה וגם ידידותית לקידום אורגני בגוגל.

בעלי עסקים קטנים וגם יותר גדולים … נמאס לכם לשתף פוסטים לקבוצות בפייסבוק בקצב איטי של אחד אחד, הנה המלצה שלי על כלי שיווקי מעולה להגברת חשיפה, קידום אתר פייסבוק ,קידום ברשתות חברתיות אחרות ובבלוגים והפצת תכנים לרשימות דיוור :

בתור משתמש פעיל שנה שנייה באפליקציית השיווק המוצלחת של TROO  אני ממליץ עליה בחום :) ,מוזמנים להיווכח בעצמכם על ידי התנסות חינמית, לחצו על הקישור ליד כפתור T-ROO מטה ועשו צעד ראשון להצלחת עסקכם או לחצו …     http://bit.ly/1wiY1VX

קידום אתר פייסבוק באמצעות TROO

שרות בניית דף פייסבוק עסקי

גולשים בעלי עסק יקרים או עסקים בתחילת דרכם,אם עוד אין לכם דף עסק או שאתם משתמשים בפרופיל האישי לקידום עסקכם בפייסבוק (חבל על המאמץ… לא נועד למטרה זו) , אשמח לתת לכם שרות בניית דף פייסבוק עסקי (אתר פייסבוק) בהדרכה אישית וצמודה להכרת תפעולו.

המפגש כולל יצירת דף פייסבוק עסקי בהדרכה אישית, הדרכה כיצד לגייס אוהדים לדף וכן קישור ורישום לקבוצות שונות בפייסבוק אשר מהוות מקור לגיוס אוהדים ,לחשיפה ולפרסום עסקכם .

עלות מפגש ההדרכה ובניית הדף העסקי במחיר אטקרטיבי שבין 400-600 ש"ח (תלוי מצב קיים ומטרות העסק).

שרות קידום בפייסבוק של דף פייסבוק עסקי וניהולו

אשמח להעניק שרותי קידום וניהול בפייסבוק לדף העסקי לבעלי עסקים אשר זמנם יקר להם וירצו להפקיד זאת בידי. עלות שרות הקידום בפייסבוק נע בין 800-1000 ש"ח לחודש תלוי ביעדים במטרות של דף העסק. זה משחרר אותכם כמעט מכל עיסוק בפייסבוק למעט פרסום פוסטים בתדירות כלשהיא ופעילות חברתית בפרופיל האישי שממילא אתם עושים (ואם לא מומלץ מעת לעת …)

שרות קידום בפייסבוק כולל בעיקר את הפעולות הנ"ל :

1. הוספת כל הפרטים הנחוצים אשר יגרמו לאנשים המגיעים לדף העסק לדעת טוב יותר מי העסק שלך. (התאמה ושינוי שם הדף העסקי תוך שימוש במילות מפתח רלבנטיות לעסק,אם טרם הגיע ל-100 אוהדים)

2. הזמנת כל החברים מהפרופיל האישי שלי וגם של הלקוח, להצטרף לדף על מנת להגדיל את מספר האוהדים בדף וממילא את חשיפת העסק והוויראליות שלו.

3. שיתופים של סטטוסים , פוסטים ומבצעים מדף הפייס של הלקוח בציר הזמן שלי , לעתים בדף העסק שלי ובעוד כ 50-80 קבוצות שונות בפייסבוק בתדירות גבוהה, הכל לשם הגדלת חשיפתו של דף העסק ועידוד לבקר בו .

4. שיתוף פוסטים מדף העסק לגוגל פלוס, טוויטר,לינקדאין PINTEREST ולעוד רשתות חברתיות רלבנטיות אחרות המגדילות את חשיפת דף העסק.

5. שיתוף של תכנים של הלקוח מדף העסק לפורומים רלבנטיים במרחבי האינטרנט (בתנאי שהלקוח כמובן מוסיף/ה סטטוסים/פוסטים/פתקים מפעם לפעם).

6. פעילות בשימוש פרופיל הלקוח לשם השגת לייקים ,פרגונים ושיתופים לפוסטים בדף העסק של הלקוח ,בקבוצות לפרגון הדדי בפייסבוק כולל ב-2 קבוצות גדולות ופעילות  לפרגונים הדדיים שאני הקמתי ומנהל אותן.

    (https://www.facebook.com/groups/like.share.web/) (פרגון הדדי בלייקים) , (https://www.facebook.com/groups/mutual.comment.share/) (פרגון הדדי בלייק/תגובה/שיתוף לפוסטים)

7. ביצוע כניסות יומיות לדף עסק הלקוח כולל פרגון לפוסטים חדשים , מתן תגובות וכן שיתופים. (חשוב מאד שהלקוח יהיה פעיל גם בפרופיל מעת לעת …) כולל תגובות בשם הלקוח בדפים פעילים של אחרים בתחומים משיקים לתחום הלקוח .

8. פעילות בדפים פעילים בפייסבוק ובקבוצות בתחומים משיקים לתחום העסק של הלקוח.

9. המלצות לשיפור דף פייסבוק עסקי והוספת טאבים (כולל צור קשר וגישה לאתר העסק) מפעם לפעם, כולל הדרכה ראשונית במידת הצורך ועוד …

שרות הדרכה ביתי לשיטות קידום בפייסבוק של דף פייסבוק עסקי

שרות זה מיועד לבעלי דף עסקי חדש בפייסבוק או בעלי דף עסק בפייסבוק שלא כל כך יודעים ומצליחים לבצע קידום וניהול בפייסבוק ,אך מצד שני יש להם משאבי זמן להשקעה עצמית בקידום בפייסבוק של דף העסק שלהם. במסגרת ההדרכה הביתית הלקוח יקבל כלים והדרכה על כל האפשרויות ,השיטות וההמלצות לקידום דף העסק שלו ,אותם יוכל ליישם בעצמו ובזמנו הפנוי. בכל מקרה אם יש לכם אתר אני ממליץ שתעדיפו השקעת המשאבים שלכם בתחום קידום אורגני בגוגל של האתר שלכם …

משך ההדרכה הינה בין 2-3 שעות בביתי או בבית הלקוח. עלות ההדרכה בביתי 500 ש"ח ובבית הלקוח 600 ש"ח. זו כמובן עלות חד פעמית והיישום של הקידום בפייסבוק חל על הלקוח.

שרות זה כמו אחרים באתר ניתן גם לגילאי 50+ שנפלטו משוק העבודה ונמצאים בשלב ייזום עסק עצמאי ( ראו בפורום חמישים פלוס ). אם תרצו ממני המלצה לקולגה המתמחה בפרסום בפייסבוק צרו קשר …

בעלי עסקים קטנים כגדולים,

לאחרונה פייסבוק הורידו במידה ניכרת את רמת החשיפה של עסקים באמצעות דף העסק בפייסבוק – אתר פייסבוק

אפשר בהחלט להצליח בתחום שיווק בפייסבוק באמצעות קידום בפייסבוק וביצוע פרסום בפייסבוק ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלכם,רק שצריך לעשות זאת בסיוע של מומחה בעל נסיון מוכח לאורך זמן … אני אישית הפסקתי את מתן שרות קידום בפייסבוק ואני נותן רק הדרכה אישית בנושא.

אבל, אשמח להמליץ לכם  על כמה מומחים לקידום ופרסום בפייסבוק מה"אורים והתומים" בתחום השיווק בפייסבוק … בעלי עסקים, לחצו על "צור קשר" השאירו פרטים ואשלח לכם המלצה על מומחים בתחום אותם אני מכיר. קחו צעד אחד קדימה לקידום העסק שלכם בפייסבוק :-)

אז גולש/ת יקר/ה אל תהסס – השאר פרטים בדף "צור קשר" באתר ואם את/ה  מרגיש בנוח התקשר/י ישירות אלי לנייד :  052-3240880   !

ב-" בלוג קידום בגוגל ובפייסבוק " באתר זה אביא לכם מעת לעת חומרים (מאמרים והמלצות ) אשר עשויים לסייע לכם/ן להבין יותר את עולם קידום אתרים אורגני בגוגל והקידום בפייסבוק וכן טיפים חשובים שיסייעו לכם … צפו לבאות !

אם אהבתם את התכנים ומצאתם שהם תורמים לכם אשמח אם על הדרך , אם תפרגנו ב-LIKE או בפלוס בגוגל פלוס ותשתפו ברשתות החברתיות באמצעות כפתורי השיתוף המופיעים באתר וברשתות חברתיות בהם אתם גם רשומים (ואם לא הגיע הזמן ! … , במיוחד לכם בעלי האתרים מומלץ לכם לפתוח גם חשבון בגוגל פלוס – google plus אם יש לכם אתר) … ואני מצדי מודה לכם מראש.

Google+  נכתב על ידי "dany vecsler"

Share